Special Covid-19

Geachte gasten,

Wij danken u voor uw interesse in onze Bed and Breakfast en voor uw vertrouwen in ons team.
Gezien de uitzonderlijke omstandigheden die we doormaken, wilden we de volgende informatie met u delen:

We bevestigen met plezier de hervatting van onze activiteiten vanuit onze Bed and Breakfast vanaf 08/06/2020.

Uw veiligheid en die van ons is onze prioriteit


- Ten eerste, weet dat onze accommodatie tot op heden geen bewezen geval van besmetting hoeft te melden, of het nu onze klanten zijn of wij,
- Onze reinigingsprocedure wordt versterkt met desinfectietaken volgens de volgende verplichtingen:

> Al onze kamers worden 60 minuten voor elke reinigingsprocedure geventileerd en alle ramen staan open tijdens alle reinigingswerkzaamheden,
> We wassen onze handen methodisch voor en na elke reiniging met een eerste wasbeurt met water en zeep gedurende 1 minuut
vervolgens, door een dosis desinfectiemiddel op basis van hydroalcoholische gel aan te brengen,
> We reinigen alle aanwezige oppervlakken in de kamer met eco-detergenten ( ecocert-label ) om vuil, vet, stof en ziektekiemen te verwijderen. Zodra de oppervlakken schoon zijn, brengen we een ontsmettingsmiddel aan met een spray. Na het vertrek van een klant wordt de set voor elke kamerreiniging met nieuwe doeken afgeveegd. Deze poetslappen worden na elke kamerreiniging grondig gewassen op zeer hoge temperaturen.
> Door middel van ontsmettingsmiddelen besteden we bijzondere aandacht aan vaak aangeraakte oppervlakken zoals schakelaars, deurgrepen, afstandsbedieningen en kraanhandgrepen (zie onderaan deze pagina *, alle andere elementen die regelmatig worden gedesinfecteerd in onze accommodatie),
> Het wassen van al het beddengoed (lakens, matrasbeschermers) wordt toevertrouwd aan een externe gespecialiseerde dienstverlener.
> Alle linnenhuis (handdoeken en badhanddoeken, keukendoeken, servetten) wordt gewassen op de hoogst aanbevolen temperatuur. Al deze stoffen worden tijdens elke operatie behandeld met wegwerphandschoenen,
> Onze wasmanden worden na elke operatie gereinigd en gedesinfecteerd,
> Onze stofzuigers worden na elke reiniging geleegd en worden systematisch gereinigd met een ontsmettingsmiddel; evenals onze vaatwassers en wasmachines,
> Merk ook op dat we bijzondere aandacht besteden aan banken, tapijten, gordijnen en andere flexibele en poreuze oppervlakken,
> Bij elke schoonmaakbeurt gebruiken we wegwerphandschoenen die na elke sessie worden weggegooid voordat we onze handen opnieuw wassen,
> Tenslotte worden bij elke levering de vervaldata van al onze schoonmaakproducten gecontroleerd.

- Elk papieren document (toeristenbrochure enz.) Dat niet geplastificeerd is, is uit de accommodatie verwijderd en vervangen door een digitaal alternatief.
- Geen betalingter plaatse uitgevoerd, worden alle verschuldigde bedragen vooruit betaald door middel van online betaling.

Ons annuleringsbeleid

In het geval van een reservering die u rechtstreeks bij ons heeft gemaakt

Op de datum van het decreet van de gouverneur van de provincie Henegouwen, uitgegeven op 20 maart 2020; Door de sluiting en beperking van toeristische accommodatie in Henegouwen op te leggen, worden alle door u geboekte en reeds betaalde verblijven die u wenst te annuleren, niet terugbetaald. U mag uw verblijf echter binnen 12 maanden uitstellen. De bedragen die u al hebt betaald (of het nu gaat om de aanbetaling of het totale saldo), kunnen worden gebruikt in de vorm van een krediet voor een nieuwe identieke of gelijkwaardige dienst in de komende 12 maanden.De prijs van uw nieuwe reservering mag niet hoger zijn dan die van de oude, of u kunt profiteren van een service van een hogere categorie dan de initiële service door het prijsverschil te betalen dat voor uw rekening blijft. Weet ten slotte dat dit krediet deelbaar is, dat wil zeggen dat het meerdere keren kan worden gebruikt voor verschillende voordelen.

In het geval van een reservering door u gemaakt via een tussenpersoon

We raden u ten zeerste aan om rechtstreeks contact op te nemen met het bureau (online of reisbureau) of de tussenpersoon die uw reservering heeft gemaakt bij onze vestiging. Alleen deze laatste kan immers beslissen over de annuleringsvoorwaarden die hij zal stellen. Het spijt ons daarom niet in staat te zijn tussenbeide te komen in deze transactie tussen laatstgenoemde en uzelf.

Neem voor specifieke vragen gerust direct contact met ons op en wij beantwoorden graag uw vragen:

telefonisch: maandag t / m zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur op het nummer 0032 (0)485 986 476
via e-mail: reservation@aupetitdragon.be

(*) Aandachtspunten tijdens onze reinigings- en desinfectieprocedures

Alle delen:
- Deurkrukken
- Schakelaars
- Afstandsbedieningen
- Tafels
- Vensterbanken en handgrepen
- Thermostaten
- Sleutels
- Haardroger
- Strijkplanken en strijkijzers
- Vuilnisbakken en prullenbakken

Keukentje:
- Wastafel in de badkamer
- Apparaten: magnetron, koffiezetapparaat, etc.
- Keukengerei dat niet vaatwasmachinebestendig is
- Stijve rugstoelen

Badkamer:
- Wastafels
- Badkamer
- Kraangrepen
- Douche
- Gordijnen en douchedeuren
- Douchegel en zeepdispensers

Kamer:
- Hangers
- Nachtkastjes

Apparaten reinigen:
- Vaatwasmachine
- Stofzuiger
- Wasdroger

Kinderartikelen:
- Reisbedje
- Hoge stoel